Heb je een klacht?
Laat het ons weten! TechniekOpleiding.nl doet haar uiterste best om de dienstverlening af te stemmen op jouw wensen en behoeftes. Helaas kan er toch iets misgaan. De cursus ging anders dan je had verwacht, de communicatie over de cursus was onduidelijk of de cursus voldeed niet aan je verwachtingen. Of er waren andere redenen om ontevreden over te zijn.
Informeer ons a.u.b. over jouw klacht en dien de klant in:
- Wij behandelen je klacht volgens onze klachtenprocedure.
- Wij zorgen ervoor dat jouw klacht zo snel mogelijk bij de juiste persoon komt zodat er een oplossing of antwoord wordt gevonden. Je ontvangt binnen twee werkweken na ontvangst van jouw klacht een reactie van TechniekOpleiding.nl.
Hoe dien je een klacht in?
We hebben een paar gegevens van je nodig:
- Jouw voor- en achternaam
- Jouw geboortedatum
- Adresgegevens
- Telefoonnummer, waar je tijdens kantooruren te bereiken bent
- E-mailadres
- Omschrijving van jouw klacht en als gaat het om een cursus dan ook graag vermelden de dag waarop de cursus werd gegeven en de cursusnaam
- Stuur kopieën mee van documenten die voor jouw klacht belangrijk zijn.
Stuur je klacht per aangetekende brief of e-mail (zet ‘ontvangstbevestiging’ aan) naar:
TechniekOpleiding.nl T.a.v. Directie Postbus 117 6710 BC Ede